بازسازى خانه و ویلا

بازسازى خانه و ویلا

امروزه داشتن خانه ويلايى در حال تبديل به آرزو شدن است در حالى كه گاهى اوقات ما به راحتى خانه هاي ويلاى خود را از دست ميدهيم چه بسيار خانه هاى ويلاى كه تبديل به آپارتمان ميشود و چه خانه يى كه در اطراف تهران در اثر رسيدگى نكردن تبديل به مخروبه ميشود و چه خانه هايى كه دو اثر قدمت زياد رها مى گردد و به ويرانه تبديل ميشود چه زيباست كه با استفاده از هنر معماري و مهندسى و حفظ قدمت و نوع مصالح دو بازسازي اين نوع از املاك خانه اى ويلاى جهت زندگى دائم يا تفريح و قشلاق و ييلاق استفاده كنيم .
امروزه مي توان با بازسازى خانه و ویلا هم از امكانات آپارتمان و خانه هاى نوساز برخوردار بود و هم از استقلال و راحتى خانه هاى ويلايى بهرمند شويد با كشيدن نقشه سه بعدى و تاييد و نياز سنجى شما كار شروع ميشود و درست كار مانند نقشه سه بعدى و همان متريال تحويل شما خواهد شد خانه اي شامل تاسيسات مركزى استخر و سونا اتاق خوابهاى مجزا در صورت تمايل دوبلكس و تريبلكس با نقشه و متريال مطمئن و ضد زلزله و داراي استانداردهاى روز و با مجوزهاى قانونى .
از طرفى خانه هاى قديمي اجدادى در اثر قابل استفاده نبودن از بين ميرود و امروز ساخت خانه هاى قدىمى و نوساز مشمول هزينه هاى زياد و گاها غير ممكن خواهد بود ولي بازسازى خانه و ویلا و رسيدگى به اين نوع املاک امروز كاملا توجيه پذير هست و مى باشد و ضمن قابل استفاده بودن ارزش افزوده غير قابل تصوري براي شما در پي خواهد داشت .
حفظ ميراث و يادگارى نياكانتان را با خيال راحت به ما بسپاريد

بازسازى خانه و ویلا

ما ، در بازسازى خانه و ویلا هاي شما تصوير ذهنى و رويايى شما را به منصه ظهور در خواهيم آورد و از املاك شما كه رو بزوال است خانه هاى رويايى قابل استفاده خواهيم ساخت با مراجعه به اين گروه از مشاوره استفاده كنيد مشاوره و فكرهاى نو كه اين گروه قادر به تحقق آن مى باشد .

بازسازى خانه و ویلا

امروزه املاك شما در اقصى نقاط ايران داراى ارزش قابل تامل شده و هزينه كردن برايش توجيح اقتصادي و ارزش افزوده قابل توجه دارد .
گاها در مناطق كويرى خانه هاي طاق گنبدى كاهگلى در حال نابودي است يا خانه هاى چوبى جنگلى شمال کشور خانه هاي گلى بعد از بازسازى قابل استفاده شخصى و يا قراردادهاى گردشگرى بعد از كروناست و امروز در سكوت بازار وقت ترميم و بازسازى و حيات بخشيدن به اين موارد است .

بازسازى خانه و ویلا

استفاده از خدمات یک شرکت بازسازی معتبر و پرسنل متخصص و با تجربه آن هم می تواند از میزان اشتباهات و خسارات احتمالی در فرایند بازسازی ها بکاهد و هم روند بازسازی را تسریع بخشد . بدین منظور گروه متخصصین رتد ساخت با پرسنلی مجرب و کاربلد در خدمت شما می باشند .

املاك با فاصله ١٠٠كيلومترى تهران هدف اين مرقومه و گروه میباشد .