مشارکت در ساخت

مشرکت در ساخت

در گروه متخصصین راد ساخت مشارکت به نوعی سرمایه گذاری نیز تعریف می گردد و شما می توانید در ساخت پروژه ها با پول نقد یا زمین و ساختمان کلنگی سرمایه گذاری و مشارکت نمایید.

چنانچه زمین یا ملک کلنگی در شهر های شمالی ایران ، تهران ( تمام مناطق ، شهریار ، کرج ، دماوند دارید می توانید با خیال راحت با مشارکت با گروه متخصصین راد ساخت میتوانید

  • در ساخت ملک خود با ما شریک شوید و ملک خود را تبدیل به احسن نمایید
  • با معوضه ملک یا زمین و یا املاک تجاری خود صاحب منزل مسکونی ، آپارتمان ، ویلا و …. شوید
  • نسبت به فروش ملک یا زمین و یا املاک تجاری خود توسط تیم مجرب ما امیدوار باشید .
مشارکت در ساخت آپارتمان

نحوه مشارکت در ساخت در گروه متخصصین رادساخت

مشارکت در ساخت

1- در نوع اول مشارکت در ساخت ، ملک و زمین مورد نظر شما کارشناسی و قیمت گذاری می گردد از طرفی هزینه های ساخت ملک محاسبه می گردد و قیمت فروش خانه و ملک ، آپارتمان ها بعد از ساخته شدن بررسی و میزان سود مشارکت تعیین می گردد و دقیقا هر یک از شرکا پروژه به مقدار سرمایه گذاری سود ، آپارتمان ، ملک دریافت خواهد نمود .
در ابتدا بعد از تعیین مراتب فوق به تنظیم قراردادی شامل نوع مصالح مصرفی ، میزان و تعداد واحدها ، متراژ زیر بنای ساخته شده ، تعداد طبقات ، ميزان مشاعات شروط ضمن تنظيم ، زمان اجراى كار ، نحوه ميزان تنظيم سند و چگونگى انجام تعهدات تعيين مى گردد . كار شروع مى شود و هر دو طرف قرارداد از انتفاع كار بهره خواهند برد .

مشارکت در ساخت

2- نوع دوم مشاركت در ساخت مشارکتی می باشد كه سرمايه گذارى نيز ناميده مى شود .
چنانچه اشخاص حقيقى و حقوقى سرمايه اى بلا استفاده داشته باشند و بخواهند در ساخت و ساز گروه متخصصین رادساخت مشاركت داشته باشند اين گروه مى تواند با شرايط خوب در پروژه ها زمين ها و ساخت و سازهاى خود و دادن حق سهم از املاك گروه در شهرستان شهريار ، شمال کشور شریک نمایید و با انعقاد قرارداد در سود گروه سهیمتان نماید .
به این صورت که قیمت زمین کارشناسی می گردد و به توان و میزان تمکن مالی زمین و ملک به نام مشتری می گردد و مشارکت در ساخت پا یدار خواهد شد .

مشارکت در ساخت

گروه متخصصین رادساخت بر این باور است که یک دست صدا ندارد و در صورتی که سرمایه های اندک جمع شود مصداق مثال قطره قطره جمع شود وانگهی دریا شود سرمایه های کوچک و پول های پس انداز شده در بانکها با سودهای ۲۰ درصد که ناگهان در تورم های ۲۰۰درصدی ملک محو و نابود میشود و ارزش خود را به کلی از دست می دهد .
گرو ساختمانی راد مدعی است سرمایه های شما را ضمن تبدیل به ملک می تواند با ساخت و ساز و کارهایی که روی ملک انجام می دهد ارزش افزوده مجدد ایجاد می نماید .
گروه متخصصین رادساخت از تخصص نیروی انسانی ماهر سرمایه گذاران در امور مهندسی ، تخصصی ، مالى در صورت تمايل استفاده خواهد نمود تا با همكارى بتوانيم از توان مالى و تخصصى هم ضمن ايجاد اشتغال ارزش افزوده داشته باشيم .
شما مى توانيد به صورت حضورى در جهت گرفتن مشاوره و همچنین آسودگى خاطر قبل از هركارى با مديران گروه رادساخت جلسات مكرر داشته باشيد و با خيالى راحت و مطمئن شريك اين گروه ساختمانى شويد .
ما مى توانيم خودتان و سرمايه تان را به گردش در آوريم