فرصت طلایی برای سرمایه گذاری در رادساخت

فرصت طلایی برای سرمایه گذاری

فرصت سرمایه گذاری در خرید زمین مشارکت ساخت پیش خرید آپارتمان در شهریار :

همانگونه که قبلا گفته شد گروه رادساخت فعالیت هایی در راستای سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و پیش خرید آپارتمان را در سیاست گذاری خود قرار داده است در راستای تحقق این سیاست و با توجه به هزینه های نجومی خرید ملک و آپارتمان که تقریبا با سرمایه کم محال شده با فرمول ما بتوان با سرمایه گذاری های کوچک و پر تعداد و قیمت مناصب به منصه اجرا گذاشته شود .

فرصت خوبی در شهریار به آدرس محمد آباد روبروی رستوران سنتی و رستوران ارکیده شعبه شهریار زمینی به مساحت چهار هزار متر به قواره های ۲۰۰ متر به بالا تا ۶۰۰ متر در حال اخذ جواز در منطقه سرسبز و باغی از سه طرف و دید ابدی باغ و شرایط عالی محیطی به لحاظ فضای سبز و باغ که کمتر می توان محیط مسکونی با شرایط فوق جهت سرمایه گذاری و ساخت و مالک شدن پیدا نمود .

متقاضان می توانند ضمن بازدید از منطقه از سه طریق خرید زمین مشارکت در ساخت پیش خریدآپارتمان اقدام نمایند .

این زمین در منطقه خانه وویلا باغ های شهریار که در سال ۷۰ توسط مالک آن با تفاهم با شهرداری و واگذاری زمین یک باب مدرسه به متراژ ۲۷۵۰ متر مجوز ساخت در ۵۰۰۰ متر از ۹۰۰۰ متر زمین خود را دریافت می کند که در همان سال مدرسه ساخته و مسکونی ها در ۵۰۰۰ متر ساخته می شود الباقی ۴۰۰۰ متر زمین موجود که مورد بحث و موجوده که بعلت فوت مالک تا امروز موجود مانده که این گروه امروز کارهای زمین را به لحاظ سند و مجوز شهرداری آماده ساخت و سرمایه گذاری نموده است .

زمان ساخت و شروع پروژه انشاا… فروردین ۱۴۰۱ و اتمام آن در ۱۴۰۲ خواهد بود .

این گروهآامادگی جذب هرگونه و هر شکل سرمایه گذاری و خرید را خواهد داشت لازم است متقاضیان نحوه پرداخت ها و تقاضای خود را مطرح نماید و گروه نسبت به بررسی و چگونگی امکان مشارکت و خرید مشاوره لازم را خواهد داشت .

کافی است با هر میزان سرمایه با ما تماس بگیرید راهنمایی لازم را جهت تصمیم گیری دریافت کنید .

به ضرس قاطع اطمینان داریم در منطقه ای باغی و دارای فضای سبز پیرامون منطقه ای مسکونی کمیاب و نایاب می باشد و این فرصت بینظیری جهت داشتن آپارتمان با ویو ابدی باغ در ۲۰ کیلومتری تهران خواهد بود
ساکنین غرب تهران و شهر کرج می توانن در این منطقه خوش آب و هوا دارای آپارتمانی جهت گذراندن تعطیلات و استراحت را داشته باشند و از طرفی از سود سرمایه گذاری و ارزش افزوده ملک برخوردار شوند .

فرصت طلایی برای سرمایه گذاری فرصت طلایی برای سرمایه گذاری فرصت طلایی برای سرمایه گذاری فرصت طلایی برای سرمایه گذاریفرصت طلایی برای سرمایه گذاری